Bedtime soon!

Hej på er!
Jag hoppas allt är bra och att dem flesta har ett superbra lov! Hittils har mitt lov varit super, fast jag har jobbat en hel del så har jag ändå hunnit göra en massa olika saker och jag tycker inte alls att mitt jobb tar upp en massa tid. Faktiskt så är det super roligt att gå till jobbet och jobba, men det är väl så när man tycker att något är kul :)

Idag så åkte även min fina prins hem och som jag kommer sakna honom! Tur att jag fick ta hans parfym (Mexx black), då har jag i alla fall något att spruta på mina kuddar så jag kan somna om nätterna. Det mest deprimerande är nog att jag kanske inte kommer få träffa honom på hela lovet eftersom han nu åkte till Malmö och när han är tillbaka i Stockholm så ska han fokusera på körkortet.

När han hade åkt så följde jag med mami och handlade, efter det så kallade gymmet på en två timmars träning. Först ut blev det core följt av bodypump och jag fattar inte hur jag kunde sluta gå på mina älskade BP-träningar! Känslan jag hade efter var obeskrivlig! När jag kom hem ifrån gymmet så gick jag och min bästa kompis direkt ut på en låång PW.

Nu ska jag slänga mig i sängen och tagga till lite kvällsarbete imorgon!:)

Du är tametusan den absolut bästa människan som någonsin existerat i mitt liv! Jag älskar dig <3
0 Kommentarer till "Bedtime soon!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!