Dag med en massa sysslor!

Var nyss och hämtade mitt jobbschema för sommarens jobb! Tanken på att få ihop en redig summa, mycket mer än dem 7000 som jag tjänade ihop förra sommaren, känns riktigt bra om jag får säga det själv. Ska verkligen unna mig kläder, resor och en tatuering! Körkort ska jag också lägga pengarna på.
Med tanke på hur mitt rum ser ut så är det dags att storstäda idag, ska även hinna med min gymträning och plugget så allt det blir klart! Jag har även börjat med dieten LCHF, skitbra om jag ska vara ärlig! Enda dieten som jag kan och vill ge en 10 poängare! :)

Bild ifrån balen igår :)
0 Kommentarer till "Dag med en massa sysslor!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!