Tillbaka!

Nu är jag tillbaka här igen, jag har en offentlig blogg som jag kommer skriva om allt som har med styling att göra. Men den här kommer att vara öppen för ENDAST människor som jag håller kärt.

 

Hänt mycket på senaste tiden, jag har åkt en rejäl karusell som verkligen har gått upp och ner. Jag börjar landa på fötterna nu igen, men frågan är ju hur länge det får hålla sig så. 
Det har varit mycket onödigt bråk och mycket onödiga konversationer på senaste tiden som verkligen tar all energi, ska bli skönt med sommarlov och att bara få släppa allt för några månader. Men jag tänkter inte sitta och beklaga mig här utan från och med nu ser jag framåt! 

Sommarjobbet börjar snart och jag kommer tjäna ihop ungefär 17000 efter skatt, så då ska jag verkligen skaffa mig min tatuering som jag funderat på i över 1 år nu! Den handlar verkligen om att blicka framåt och att se livet ifrån den ljusa sidan. Dessutom så har jag och Toni har lite planer också, om vår framtid tillsammans, men vad vill jag inte riktigt gå ut med än. Så jag blickar verkligen framåt nu och försöker se ett ljus i det mörka!

0 Kommentarer till "Tillbaka!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!