Liten snabb uppdatering om dagen

Hej alla underbara!
Första jobbardagen var idag och som jag redan visste så skulle jag trivas som handen i handsken och allt gick bra. Jag jobbade från 7-14.45 och jag jobbar samma tid imorgon, men på onsdag blir det min första kväll och det ska bli intressant!

Efter jobbet idag blev det en vända mot gymmet och det gick bra, jag hade även sällskap av en vän till mig. Vi har pratat om att eventuellt börja på thai boxning, det är ju en sån träning och det vore även kul att syssla med något annat än bara dans och gym :)

Jag ska lägga upp lite bilder ifrån gårdagen och skriva lite om den, men först en dusch!
0 Kommentarer till "Liten snabb uppdatering om dagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!